Ściany i dach przyczepy wykonane są z płyt warstwowych z laminatu z różnymi rdzeniami zależnymi od przeznaczenia przyczepy. Takie ściany charakteryzują się bardzo dobrymi właściwościami termicznymi oraz wytrzymałościowymi. Profile łączące ściany oraz dach o innowacyjnej konstrukcji wykonane są z anodowanego aluminium i klejone specjalnym klejem.
Panele z laminatu charakteryzują się niską wagą na poziomie 5-6 kg/m2 (waga płyty warstwowej z blachy około 10 kg/m2 ). Przy łączeniu paneli używane są profile aluminiowe które służą za szkielet konstrukcji. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy uzyskać bardzo niską masę własną przyczepy (niższą o 30-40% od przyczep z zabudową z płyt warstwowych z blachy - w zależności od wyposażenia)
Podwozia budujemy na podzespołach AL-KO lub KNOTT. Dużym atutem naszych przyczep są ramy spawane z profili zamkniętych w formie kratownicy dzięki czumu mają nieporównywalną wytrzymałość z podwoziami spawanymi z ceowników.
Jako jedyni w Polsce możemy zaoferować płyty z rdzeniem aluminiowym w formie plastra miodu. Waga 1 metra kwadratowego ściany 20 mm wynosi 4 kg a wytrzymałością dorównuje ścianom 7x grubszym. Tego typu ściany są stosowane w pojazdach specjalistycznych oraz wyprawowych.
ALL CONTENT COPYRIGHT © 2019 "STUDIO H". ALL RIGHTS RESERVED
REPRODUCTION OR REDISTRIBUTION WITHOUT PERMISSION IS STRICTLY FORBIDDEN